vrijdag 4 februari 2011

Lieve K,

Lieveling,

Ik wil je langs deze weg even laten weten hoe welkom jij bent. Het heeft even geduurd, maar we hebben elkaar gevonden. Op jou heb ik jaren gewacht...
Het begon enkele maanden geleden. Je vroeg me of ik zin in je had, en ik hapte toe.
Misschien liepen we te hard van stapel? Het deed me veel pijn te moeten merken dat we niet goed bij elkaar pasten. Na veel wikken en wegen kwamen we tot de conclusie dat je echt teveel ruimte innam. Ik kon het gewoonweg geen plekje geven.
Weken gingen voorbij en we probeerden het opnieuw. Ik vond het spannend je weer te ontmoeten, zou de klik er nu wel zijn?
Daar was je dan, stralend kwam je me tegemoet. En wat een genot om te voelen hoe je dit keer soepel bij me naar binnen gleed. Dit was de match, dit was de fit waarnaar wij allebei op zoek waren!!
Een paar uur verder durf ik direct te beweren, dat jij een gat weet op te vullen. Mijn tong glijdt telkens langs je gladde contouren. Zo zacht en toch heerlijk stevig van vorm. Wat zie ik uit naar onze eerste culinaire date!
Mijn allerliefste implantaatkiesje... Iedereen mag het nu weten: ik hou van je!!

B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten